Onze huismeester zijn specialisten en vakgerichte personen. Zo zorgen onze huismeesters voor een schoon, heel en veilige omgeving. Bij een storing zal onze huismeester dit zelf repareren, of de desbetreffende contracterende partij inschakelen.  Daarnaast zijn onze huismeesters zijn gastvrij, flexibel en servicegericht.

Werkzaamheden/ taken van onze huismeesters

  • Het verrichten van (klein) onderhoud (zoals het vervangen van lampen, zekeringen, controle van hang en sluitwerk, gladheidsbestrijding zoals het sneeuw/ijsvrij maken van de entree van het gebouw)
  • Periodieke controle van gemeenschappelijke ruimten (oa. (brand)gangen, liften, trappenhuizen, entree, etc.)
  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor bewoners en gebruikers,
  • Toezien en handhaven van de opgelegde huisregels door de bewoners en gebruikers,
  • Toezien dat er geen ongewenste personen zich bevinden in/rondom het gebouw,
  • Beheren en uitgeven van sleutels,
  • Verlenen van toegang/ begeleiding van (onder) aannemers bij werkzaamheden,

 Uiteraard zijn de taken van de huismeester volledig aan uw wensen aan te passen.

 

U maakt al gebruik van onze facility services vanaf € 35,- per uur.

 

Heeft u interesse of wilt u meer informatie ? U kunt ons ten alle tijden een mail sturen : info@ntsecurity.nl